Deze maand stond in het blad van Landschap Noord Holland de wandeling bij ons voor langs de stolp vermeld. Heerlijke wandeling, stukken ervan lopen we elke dag. Voor de hele omschrijving kun hier terecht op de website van het Landschap.










Half november en de herfst en de winter lijken wel tegelijk te beginnen. Maar gelukkig zijn er in deze tijd van het jaar ook altijd genoeg mooie dingen om naar uit te kijken. Wat dacht je van logeren in ons Vakantiehuis, tijdens de kerstvakantie. De midweek met de kerstdagen is al geboekt, maar daarom heen is nog zeker plaats. Wat dacht je van Oud & Nieuw vieren met je gezin bij ons in het veld. Alle middelen om lekker te kokkerellen zijn voor handen (we zijn tenslotte ook kookstudio).
Stuur een e-mail voor meer info. We ontvangen jullie graag in ons Vakantie huis!
Het warmste weekend van het jaar (tot nu toe) zit er aan te komen!
Omdat ik liever geen gangbaar geteelde bloemen meer koop, heb ik in de winter mn zelfgekweekte droogboeketten staan. Maar vandaag heb ik (een deel van) mn venkel bloemen naar binnen gehaald. Heerlijke geur, prachtig blad en bloem. Even kijken hoe lang ze t houden🤞🏻.