dinsdag 23 juni 2026

De zomer is begonnen!


Deze maand stond in het blad van Landschap Noord Holland de wandeling bij ons voor langs de stolp vermeld. Heerlijke wandeling, stukken ervan lopen we elke dag. Voor de hele omschrijving kun hier terecht op de website van het Landschap.



Verder natuurlijk heerlijk veel bloemen in de tuin, hier een mooi boeketje en een grote bos geurende rozen




...... en de koeien staan weer regelmatig bij ons achter de keuken, wat een uitzicht.


Vlinders moet je soms goed zoeken maar ze zijn er wel!! En als je wil komen logeren in ons Natuurhuisje of nog een teamdag moet organiseren. Zoek de mogelijkheden even op op de site, ze zijn legio, graag tot snel.

dinsdag 18 november 2025

Het lijkt wel winter...

Half november en de herfst en de winter lijken wel tegelijk te beginnen. Maar gelukkig zijn er in deze tijd van het jaar ook altijd genoeg mooie dingen om naar uit te kijken. Wat dacht je van logeren in ons Vakantiehuis, tijdens de kerstvakantie. De midweek met de kerstdagen is al geboekt, maar daarom heen is nog zeker plaats. Wat dacht je van Oud & Nieuw vieren met je gezin bij ons in het veld. Alle middelen om lekker te kokkerellen zijn voor handen (we zijn tenslotte ook kookstudio). 















Stuur een e-mail voor meer info. We ontvangen jullie graag in ons Vakantie huis!

donderdag 12 juni 2025

De Zomer komt eraan!!! Kom jij dit weekend logeren?

Het warmste weekend van het jaar (tot nu toe) zit er aan te komen! 









Onze tuin is een bloemenpracht, onze kippetjes legen PFAS-arme eitjes (veilig getest), het strand roept .... en toch nog geen gasten voor komend weekend 13-15 juni! 


en ik heb nog wel een speciale aanbieding: je kunt morgen (vrijdag)ochtend vroeg inchecken en zondag zo lang blijven als je wil. We hebben 3 slaapkamers voor 5 personen en het strand op 10 min fietsen..... ik zou het wel weten... We horen het graag via info@jacobshoevebakkum.nl.




maandag 17 juni 2024

Droogbloemen vervangen door verse Bloemen

Omdat ik liever geen gangbaar geteelde bloemen meer koop, heb ik in de winter mn zelfgekweekte droogboeketten staan. Maar vandaag heb ik (een deel van) mn venkel bloemen naar binnen gehaald. Heerlijke geur, prachtig blad en bloem. Even kijken hoe lang ze t houden🤞🏻.