Deze maand stond in het blad van Landschap Noord Holland de wandeling bij ons voor langs de stolp vermeld. Heerlijke wandeling, stukken ervan lopen we elke dag. Voor de hele omschrijving kun hier terecht op de website van het Landschap.

Verder natuurlijk heerlijk veel bloemen in de tuin, hier een mooi boeketje en een grote bos geurende rozen


...... en de koeien staan weer regelmatig bij ons achter de keuken, wat een uitzicht.

Vlinders moet je soms goed zoeken maar ze zijn er wel!! En als je wil komen logeren in ons Natuurhuisje of nog een teamdag moet organiseren. Zoek de mogelijkheden even op op de site, ze zijn legio, graag tot snel.
