maandag 3 februari 2014

Het weer op 3 februari 2014

Tsja, wie denkt er aan om begin februari een paar nachten in een B&B te gaan overnachten? Misschien als je de plaatjes ziet van onze "achtertuin".






Zelf ben ik tussen het wandelen door (;-) bezig met de kookstudio. Nog steeds recepten die in mijn hoofd zitten beschrijven. En mijn eerst volgende (besloten) kookworkshop op 1 maart en een vergader/kookarrangement voor volgende week voorbereiden.

Verder heb ik Meneer Wateetons (bekend als columnist van Elle Eten) gevraagd of hij een workshop "Worst maken" wil komen geven. De datum wordt binnenkort bekend. Ik ga deze workshop ook mee volgen, ik ben heel benieuwd. We gaan 2 worsten maken. 1 om direct op te eten (samen met allerlei andere lekkere gerechtjes) en 1 wordt gedroogd door Meneer Wateetons en die krijgen we later terug. Dit is dus echt een voorbeeld van een "Koken met de chef, bij mij in de keuken"- workshop. Ik houd jullie op de hoogte!! 

Ook ben ik 2 kookworkshops met open inschrijving aan het samenstellen en uitproberen: "Duizend-en-een-nacht-diner" met gerechten uit het Midden-Oosten en Noord-Afrika en een workshop "Tapas en mezedes" met 10 heerlijke borrelhappen. Als je interesse hebt hoor ik het graag.

Uiteraard blijft het altijd mogelijk om zelf met je eigen groep (6 tot 10 personen) te komen koken en/of vergaderen! 
Kijk op de website voor ideeën en prijzen, http://jacobshoevebakkum.blogspot.nl/p/kookstudio.html.